Jak se registrovat?

  1. Svůj zákaznický účet vytvoříte prostřednictvím formuláře kliknutím na odkaz „Registrace“ v horní části stránky.
  2. Zvolte si uživatelské jméno a heslo a po vyplnění požadovaných údajů bude váš účet vytvořen
  3. E-mailem následně obdržíte potvrzení o vytvoření uživatelského účtu včetně souhrnu přihlašovacích informací
  4. Prostřednictvím těchto údajů se následně můžete přihlásit již jako registrovaný uživatel pod svým zákaznickým účtem

Zapomenuté heslo

  1. V případě, že zapomenete své heslo, využijte odkazu „Zapomenuté heslo“ v záhlaví stránky. Po zadání vašeho uživatelského jména a e-mailové adresy vám bude vygenerováno nové heslo, které můžete následně změnit v sekci „Můj profil“
  2. V případě, že jste zapoměli i užvivatelské jméno či e-mailovou adresu, kontaktujte JágrTeam prostřednictvím e-mailu na adrese office@jagrteam.cz. Přihlašovací údaje vám budou zaslány na vaši e-mailovou adresu.

Katalog zboží a dostupnost

  1. Požadované zboží naleznete buďto prohlížením katalogu nebo hledáním
  2. Jednotlivé kategorie produktů v katalogu jsou zobrazeny v obsahovém menu v levé části stránky. Po kliknutí na název kategorie se zobrazí výpis všech produktů v dané kategorii; tento výpis je možné dále omezit na produkty vybrané značky kliknutím na logo výrobce v záhlaví stránky
  3. Hledání je vhodné použít především tehdy, znáte-li alespoň přibližně název konkrétního výrobku ( např. “brusle Reebok 4K“); lze použít i jednodušší tvar (např. jen „brusle“), výsledkem vyhledávání však bude poměrně obsáhlá množina produktů.
  4. Po kliknutí na vybraný produkt se zobrazí Karta produktu s výpisem jednotlivých položek zboží; všechny zde zobrazené položky jsou aktuálně skladem a ihned k dispozici.
  5. Jednotlivé položky obsahují veškeré potřebné informace pro správný výběr – tj. např. v případě bruslí je to velikost a šířka, u hokejových holí tvrdost a zahnutí apod. V případě, že si nejste jisti výběrem, je vám v kartě produktu k dispozici odkaz na tabulky velikostí či dalších parametrů daného výrobku

Cena zboží a slevy

  1. Veškeré ceny, uvedené v e-shopu, jsou ceny s DPH
  2. Z těchto cen poskytujeme koncovým zákazníkům-spotřebitelům individuální slevy, založené na dosaženém obratu.
  3. Zákazník může také získat slevu na základě bonusového kódu, získaného prostřednictvím reklamní inzerce v tisku nebo dalších médiích
  4. Na ty položky zboží, které jsou v katalogu označeny jako AKCE nebo VÝPRODEJ, se již další slevy nevztahují.
  5. Registrovaní zákazníci vždy zjistí aktuální výši slevy po přihlášení v sekci „Můj profil“

Nákupní košík a objednání

  1. Zboží lze přidat do košíku pomocí tlačítka „Přidat do košíku“, umístěného v řádku položky
  2. Počet kusů k objednání lze upravit zadáním v řádku položky v košíku
  3. Pokud je objednaný počet kusů vyšší, než aktuální skladové zásoby, je na to zákazník při objednání upozorněn s tím, že e-shop automaticky upraví počet položek na dostupné množství.
  4. Pokud zákazník objedná vyšší počet kusů zboží, než je ten aktuálně dostupný, e-shop tuto objednávku přijme s tím, že dostupnost jednotlivých kusů je jednoznačně uvedena v následném e-mailovém potvrzení přijetí objednávky
  5. Zboží nad rámec aktuální skladové dostupnosti je řešeno dodávkou na objednávku s tím, že termín dodání je po ověření u výrobce/dodavatele potvrzen zákazníkovi telefonicky nebo e-mailem

Expedice a doprava

  1. Veškeré zboží, které je v okamžiku objednání skladem, je standardně expedováno příští pracovní den od objednání. V případě, že zákazník učiní objednávku do 12:00, je zboží expedováno tentýž den.
  2. Společnost Jágr Team si vyhrazuje právo na prodloužení expediční lhůty v případě, že se vyskytnou nepředvídatelné události. O případné delší expediční lhůtě bude zákazník neprodleně informován e-mailem nebo telefonicky.
  3. Zboží, které není sklademlze dodat dodat na objednávku s tím, že termín expedice je zákazníkovi sdělen telefonicky nebo e-mailem po ověření u výrobce/dodavatele
  4. Zákazníkům jsou k dispozicic 2 způsoby převzetí zboží:
     
    1. Osobní odběr - v prodejně společnosti JágrTeam na adrese Vršovická 1224/82, 100 00 PRAHA 10, provozní doba: po-pá 8:00-16:00 s tím, že platba je provedena v hotovosti při převzetí zboží
    2. Přepravní služba - zboží je odesíláno zákazníkovi přepravní službou na dobírku. Cena dopravy včetně dobírky se řídí platnými tarify přepravní služby DPD a je vždy uvedena v objednávce i potvrzení objenávky, které je e-mailem zasláno na adresu zákazníka.
    3. V případě, že celková hodnota nákupu přesáhne 3.000 Kč s DPH, je doprava  zdarma.

Reklamace zboží

  1. Případné reklamace se uplatňují v prodejně společnosti JágrTeam na adrese Vršovická 1224/82, 100 00 PRAHA 10, provozní doba: po-pá 8:00-16:00
  2. Způsob, jakým jsou reklamace uplatňovány a řešeny je popsán v Reklamačním řádu společnosti JágrTeam, který je dostupný zde formou dokumentu ke stažení a archivaci
  3. Veškeré reklamace budou vyřízeny podle tohoto reklamačního řádu a v souladu s právním řádem, platným v ČR.

Ochrana osobních údajů

  1. Společnost JágrTeam si váží svých zákazníků a respektuje jejich soukromí
  2. Společnost JágrTeam prohlašuje, že veškeré osobní údaje, požadované při registraci zákazníka, jsou považovány za důvěrné a jsou zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů
  3. Veškeré osobní údaje jsou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou poskytnuty žádným třetím osobám s výjimkou poskytnutí adresy přepravním službám za účelem doručení zboží
  4. Součástí registace v e-shopu společnosti JágrTeam je i vyjádření souhlasu se zasíláním nevyžádaných sdělení prostřednitvím e-mailu. Tento souhlas může zákazník v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti kdykoliv odvolat prostřednictvím k tomu určeného odkazu v e-mailu nebo zasláním e-mailu na adresu office@jagrteam.cz.